vrijdag 23 februari 2018

Poging 2....

Terug naar Peter!
Nu zijn de programma's als volgt ingesteld

Programma 1: Nog ietsje luider dan programma 3, zonder SmartSound iQ, alle "automatische aanpassingen" staan uit. Een soort OMNI instelling: je hoort alles.

Programma 2: Even luid als het nieuwe programma 1, zonder SmartSound iQ, maar met 1 optie aan en dat is dat de achtergrond wordt gedempt als er spraak aanwezig is. Soort van ZOOM instelling.

Programma 3: Is even luid als het voorgaande, maar met SmartSound iQ.

Programma 4: Programma 1, maar 3-4% luider.

Nu is het al vééél beter! En aangenamer. Geen luchtbel meer, geen nasaal geluid,....
MAAR als ik in de auto stap en muziek wil luisteren of met de kinderen bezig ben op het werk....ben ik "lawaaierig doof"...
Misschien een nieuw woordje uitgevonden? Je verstaat nauwelijks van wat er gezegd wordt of gezongen omdat de achtergrondlawaai even luid komt!

Nu vandaag wel ontdekt dat als ik in de auto zit....en naar programma 2 ga dan, dat het allemaal veel aangenamer klinkt en net zoals vroeger met mijn oude CI, maar veel duidelijker! :-D

Toch nog 1 minpuntje, cimbalen zijn verschrikkelijk om te horen! Net zoals andere bepaalde instrumenten die precies goed "nagalmen" bijvoorbeeld een elektrisch gitaar.
Hou normaal echt van deze instrumenten, maar nu hoor ik de hele tijd "sssshhhhhhht" als deze instrumenten gebruikt worden en hoor ik de muziek zelf niet meer....
Echt die nagalm blijft hangen tot vervelens toe.
Misschien toch de hoge tonen te luid? :-/
Bij de andere programma's is dit nog erger xD

Zal nu toch eventjes rondlopen hiermee en in de Paasvakantie aankloppen voor een fitting :-) Kan nu toch aangenaam verder met m'n CI vergeleken met de vorige keer!

Rome is ook niet op 1 dag gebouwd :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten