vrijdag 23 februari 2018

Niels: "Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin' me!"

En hier mijn ervaring met de Phone Clip van Resound


Ook weer hier, het is krak dezelfde als die van het merk Cochlear! 
Enkel verschil in aankoopprijs.

Natuurlijk heb ik m'n lieve toekomstige teruggepakt met zijn schunnige boodschappen via de Mini Mic door hem te stalken per telefoon 😇

Deze telefoonclip dien je eerst te verbinden met je CI en met je GSM voor een eerste gebruik, staat wel goed uitgelegd in de handleiding.
Daarna gebeurt alles gewoon automatisch van zodra je de bluetooth aanzet van je gsm.

Het werkt eigenlijk zoals een headset. Je kan er oproepen mee beantwoorden en uitvoeren.
Maar je kan ook hem gebruiken om muziek mee af te spelen, bv. stel dat je muziek afspeelt met je gsm kan je dit ook horen.

Eigenlijk een heel aangenaam toestel om mee te bellen! Het klinkt ook heel zuiver en je hoort ook duidelijk wanneer hij verbinding maakt met je GSM bij een oproep en wanneer hij terug losgekoppeld is (gebeurt automatisch na een paar tellen).
Enige nadeel: hij maakt verbinding bij elk meldingsgeluid...dus Facebookberichtje, Whatsappberichtje,.....daar moet je wel weer gewoon aan worden.

Zelf begrijp je heel goed de persoon aan de andere kant van de lijn, maar blijkbaar hoort deze jou niet altijd zo goed. Dus best altijd wel vragen of ze je goed kunnen horen voordat je een heel verhaal doet :-)

Ik voel me ook wel veiliger in de auto met dit toestel als ik opgebeld wordt!
Maar op straat...zou ik dit nog niet echt gaan gebruiken of ze denken dat ik in mezelf zit te praten en dat ik thuishoor in een instelling :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten